Logo

III Liga: UKS JEDYNKA Szprotawa - MLKS VOLLEY Gubin 2:3

Drużyna z Gubina na wyjeździe w Szprotawie wywalczyła 2 punkty wygrywając z gospodarzami 3:2 ( 25:23, 25:11, 23:25, 17:25, 15:6)

Trener o meczu: pierwsze zwycięstwo w meczu wyjazdowym 3:2. W trzecim secie prowadziliśmy 16:14 i 18:17. Graliśmy tego dnia samymi kadetami. Bardzo zły był  4-ty set mimo teoretycznie najsilniejszego składu. W tie breaku bylismy o klasę lepsi. Kolejni 16-latkowie zadebiutowali w III Lidze. Kapitalnie zaprezentował się na rozegraniu Mateusz Liczbiński, który ponadto dobrze blokowa i grał w polu. Największym plusem była spółpraca z środkowymi bloku z Marcinem Ptaszyńskim (świetny występ) oraz Damianem Nikonowem (również skuteczna gra).Poprawnie na nietypowej dla siebie pozycji wystapił Bartosz Guzik (libero). Dobrze zagrał na skrzydle Bartek Miecznikowski. Bardzo nierówno grali : Jacek Gornow (grał chory) i Artur Lis. Mieli oni bardzo dobre momenty ale również okresy słabszej gry. Całego seta zagrał i to poprawnie Tomek Kiełek, a Przemek Kopeć wystąpił w końcowych fragmentach II i IV seta. Bardzo poprawnie i szczególnie ofiarnie prezentował się Prezes Klubu Robert Siegel, który wielokrotnie leżał plackiem na parkiecie po udanych akcjach obronnych, a w ataku łamał rywalom ręce.

 

Pozostałe wyniki:

Orzeł Międzyrzecz 0:3 Sobieski Żagań

Orion Sulechów 3:0 Twardy Świętoszów

Eurotax OSiR Lubsko - Tęcza Krosno Odrz. - przełożony 

 

 

Tabela:  

miejsce

drużyna

mecze

punkty

sety

stosunek
punktów 

1.

WKS "Sobieski" Żagań

2

6

6:0

75:57

2.

MSKS "Orion" Sulechów

2

5

6:2

186:157

3.

MKS "Tęcza" Krosno Odrzańskie

1

3

3:0

79:73

4.

MKST "Astra" Nowa Sól

2

3

3:3

73:79

5.

MLKS "Volley" Gubin

2

3

5:5

204:189

6.

MKS "Budowlani" Gozdnica

2

3

3:4

100:87

7.

UKS "Jedynka" Szprotawa

2

2

4:6

186:215

8.

MOW "Orzeł" Międzyrzecz

2

2

3:5

99:100

9.

PKS "Twardy" Świętoszów

2

0

1:6

148:175

10.

OSiR Lubsko

1

0

0:3

57:75

 

Template Design © Joomla Templates | GavickPro. All rights reserved.